(437)
Capcana ingerilor
Alexandru Ciobanu






(9)
Paradisul dispretului
Alexandru Ciobanu






(12)
Planeta Ipocritilor
Alexandru Ciobanu



(13)
Cruciada globalizarii
Alexandru Ciobanu






(20)
Apocalipsa psihiatriei
Cristian Negureanu



(18)
Tacerea idolilor
Cristian Negureanu





Clarvazatori si bioterapeuti
Alexandru Ciobanu

(335)

Trimiterile bibliografice

Sfera extrasenzoriala ce ne īnconjoara se dovedeste infinit mai cuprinzatoare decāt cea senzoriala. Accesul la aceste informatii e de nepatruns, dar binevoitori cu toane, zeii s-au lasat īnduplecati si i-au initiat si pe oameni cu cāte ceva:
(6,VIII,3) "Amazarak i-a īnvatat tot felul de vrajitorii, de farmece si īnsusirile radacinilor. Armers i-a īnvatat arta de a dezlega vrajitoriile. Barkayal i-a īnvatat arta de a urmari stelele. Akibeel i-a īnvatat semnele. Tamiel i-a īnvatat astronomia. Si Asaradel i-a īnvatat miscarile Lunii."

Pentru a amorsa procesul cunoasterii, zeii au selectat exemplarele omenesti cele mai potrivite atente, echilibrate, perspicace, inteligente si mai ales sensibile īn comunicarea cu mediul. Uneori, sub acoperire numiti trimisi, misionari, proroci, dizidenti, activisti; alteori numiti pe fata, Oamenii lui Dumnezeu. Rangul, vārsta, originea sau starea sociala, nu au contat o vreme, apoi, cu trecerea timpului au devenit criterii esentiale de dosar.

(Isaia 66,21) "Si voi lua si dintre ei, pe unii ca preoti si Leviti, - zice Domnul."
(Amos 7,14) "Amos a raspuns lui Amatia: Eu nu sunt nici prooroc, nici fiu de prooroc; ci sunt pastor, si strāngator de smochine de Egipt. Dar Domnul m-a luat de la oi, si Domnul mi-a zis: Du-te si prooroceste poporului Meu Israel!"

Sau au fost selectionati si crescuti cu mare grija:
(Ieremia 1,4) "Cuvāntul Domnului mi-a vorbit astfel: Mai īnainte ca sa te fi īntocmit īn pāntecele mamei tale, te cunosteam, si mai īnainte ca sa fi iesit tu din pāntecele ei, Eu te pusesem deoparte, si te facusem prooroc al neamurilor. Eu am raspuns: Ah! Doamne Dumnezeule, vezi ca eu nu stiu sa vorbesc, caci sunt un copil. Dar Domnul mi-a zis: Nu zice: Sunt un copil, caci te vei duce la toti aceia la cari te voi trimete, si vei spune tot ce-ti voi porunci. Nu te teme de ei; caci Eu sunt cu tine ca sa te scap, zice Domnul. Apoi Domnul si-a īntins māna si mi-a atins gura. Si domnul mi-a zis (ca si cum ar fi introdus un compact disc īn cititor n.a.): Iata, am pus cuvintele Mele īn gura ta."


Mesajele trebuie citite cu atentie si receptivitate, atentia nu īnseamna doar grija la literele majuscule. Tot asa trebuie citit si mediul ambiant.
Mai tārziu trimisii zeilor pe pamānt, īmputernicitii lor, regii si īmparatii, procedau la fel si organizau adevarate clase de pregatire:


(Daniel 1,3) "Īmparatul a dat porunca lui Aspenaz, capetenia famenilor sai dregatori, sa-i aduca vreo cātiva din copiii lui Israel de neam īmparatesc si de vita boiereasca, niste tineri fara vreun cusur trupesc, frumosi la chip, īnzestrati cu īntelepciune īn orice ramura a stiintei, cu minte agera si pricepere, īn stare sa slujeasca īn casa īmparatului, si pe cari sa-i īnvete scrierea si limba Haldeilor."

Oamenii lui Dumnezeu aveau potential bioenergetic, competente largi si autonomie de actiune. Uneori actionau cu serviciu contra serviciu. Cele mai vechi relatari ale unor tratamente de tip Reiki sunt prezentate īn Biblia pe care jura ateii si demnitarii:
(1 Imparati 17,15) "Ea s-a dus, si a facut dupa cuvāntul lui Ilie. Si multa vreme a avut ce sa manānce, ea si familia ei, si Ilie. Faina din oala n-a scazut, si untdelemnul din ulcior nu s-a īmputinat, dupa cuvāntul pe care-l rostise Domnul prin Ilie. Dupa aceea, fiul femeii, stapāna casei, s-a īmbolnavit. Si boala lui a fost atāt de cumplita īncāt n-a mai ramas suflare īn el. Femeia a zis atunci lui Ilie: Ce am eu a face cu tine, omule al lui Dumnezeu? Ai venit la mine doar ca sa aduci aminte lui Dumnezeu de nelegiuirea mea, si sa-mi omori astfel fiul? El i-a raspuns: Da-mi īncoace pe fiul tau. Si l-a luat de la sānul femeii, l-a suit īn odaia de sus unde locuia el, si l-a culcat pe patul lui. Apoi a chemat pe Domnul, si a zis: Doamne, Dumnezeule, oare atāt de mult sa māhnesti Tu chiar pe vaduva aceasta, la care am fost primit ca oaspete, īncāt sa-i omori fiul? Si s-a īntins de trei ori peste copil, a chemat pe Domnul, si a zis: Doamne, Dumnezeule, Te rog, fa sa se īntoarca sufletul copilului īn el! Domnul a ascultat glasul lui Ilie, si sufletul copilului s-a īntors īn el, si a īnviat. Ilie a luat copilul, l-a pogorīt jos īn casa din odaia de sus, si l-a dat mamei sale. Si Ilie a zis: Iata, fiul tau este viu. Si femeia a zis lui Ilie: Cunosc acum ca esti un om al lui Dumnezeu, si cuvāntul Domnului īn gura ta este adevar!"

(2 Imparati 4,8) "Īntr-o zi Elisei trecea prin Sunem. Acolo era o femeie bogata. Ea a staruit de el sa primeasca sa manānce la ea. Si ori de cāte ori trecea, se ducea sa manānce la ea. Ea a zis barbatului ei: Iata, stiu ca omul acesta care trece totdeauna pe la noi, este un om sfānt al lui Dumnezeu. Sa facem o mica odaie sus cu ziduri, si sa punem īn ea un pat pentru el, o masa, un scaun si un sfesnic, ca sa stea acolo cānd va veni la noi. Elisei, īntorcāndu-se la Sunem, s-a dus īn odaia de sus si s-a culcat acolo. El a zis slujitorului sau Ghehazi: Cheama pe Sunamita aceasta! Ghehazi a chemat-o, si ea a venit īnaintea lui. Si Elisei a zis lui Ghehazi: Spune-i: Iata, pentru noi tu ti-ai facut toata turburarea aceasta, noi ce putem face pentru tine? Trebuie sa vorbim pentru tine īmparatului sau capeteniei ostirii? Ea a raspuns: Eu locuiesc linistita īn mijlocul poporului meu. Si el a zis: Ce sa fac pentru ea? Ghehazi a raspuns: Ea n-are fiu, si barbatul ei este batrān. Si el a zis: Cheam-o! Ghehazi a chemat-o, si ea a venit la usa. Elisei i-a zis: La anul pe vremea aceasta, vei tinea īn brate un fiu. Si ea a zis: Nu! domnul meu, omule al lui Dumnezeu, nu amagi pe roaba ta! Femeia a ramas īnsarcinata, si a nascut un fiu chiar pe vremea aceea, īn anul urmator, cum īi spusese Elisei. Copilul s-a facut mare. Si īntr-o zi cānd se dusese pe la tatal sau la seceratori, a zis tatalui sau: Capul meu! Capul meu! Tatal a zis slujitorului sau: Du-l la mama-sa! Slujitorul l-a luat si l-a dus la mama-sa. Si copilul a stat pe genunchii mamei sale pāna la amiaza, si apoi a murit. Ea s-a suit, l-a culcat pe patul omului lui Dumnezeu, a īnchis usa dupa ea, si a iesit. A chemat pe barbatul ei, si a zis: Trimite-mi, te rog, un slujitor si o magarita; vreau sa ma duc īn graba la omul lui Dumnezeu, si apoi ma voi īntoarce.

Si el a zis: Pentru ce vrei sa te duci astazi la el? Doar nu este nici luna noua, nici Sabat. Ea a raspuns: Fii pe pace! Apoi a pus saua pe magarita, si a zis slujitorului sau: Māna, si pleaca, sa nu opresti pe drum decāt cānd ti-oi spune. Ea a plecat deci si s-a dus la omul lui Dumnezeu pe muntele Carmel. Omul lui Dumnezeu a vazut-o de departe si a zis slujitorului sau Ghehazi: Iata pe Sunamita aceea! Acum, alearga dar īnaintea ei, si spune-i: Esti bine? Barbatul tau si copilul sunt bine? Ea a raspuns: Bine. Si cum a ajuns la omul lui Dumnezeu pe munte, i-a īmbratisat picioarele. Ghehazi s-a apropiat s-o dea īnapoi. Dar omul lui Dumnezeu a zis: Lasa-o, caci este tare amarāta, si Domnul mi-a ascuns lucrul acesta, si nu mi l-a facut cunoscut. Atunci ea a zis: Am cerut eu oare domnului meu un fiu? N-am zis eu: Nu ma amagi? Si Elisei a zis lui Ghehazi: Īncinge-ti mijlocul, ia toiagul meu īn mana, si pleaca. Daca vei īntālni pe cineva, sa nu-l īntrebi de sanatate; si daca te va īntreba cineva de sanatate, sa nu-i raspunzi. Sa pui toiagul meu pe fata copilului.

Mama copilului a zis: Viu este Domnul si viu este sufletul tau ca nu te voi parasi. Si el s-a sculat si a mers dupa ea. Ghehazi le-o luase īnainte, si pusese toiagul pe fata copilului; dar n-a dat nici glas, nici semn de simtire. S-a īntors īnaintea lui Elisei, i-a spus lucrul acesta, si a zis: Copilul nu s-a trezit. Cānd a ajuns Elisei īn casa, iata ca murise copilul, culcat īn patul lui. Elisei a intrat si a īnchis usa dupa ei amāndoi, si s-a rugat Domnului. S-a suit, si s-a culcat pe copil; si-a pus gura pe gura lui, ochii lui pe ochii lui, mānile lui pe mānile lui, si s-a īntins peste el. Si trupul copilului s-a īncalzit. Elisei a plecat, a mers īncoace si īncolo prin casa, apoi s-a suit iarasi si s-a īntins peste copil. Si copilul a stranutat de sapte ori, si a deschis ochii. Elisei a chemat pe Ghehazi, si a zis: Cheama pe Sunamita. Ghehazi a chemat-o, si ea a venit la Elisei, care a zis: Ia-ti fiul! Ea s-a dus si s-a aruncat la picioarele lui, si s-a īnchinat pāna la pamānt. Si si-a luat fiul, si a iesit afara."

Ceea ce astazi numim telekinezie īsi gaseste izvoarele īntr- īntāmplare neobisnuita, pastrata tot īn Biblie:
(1 Imparati 6,1) "Fiii proorocilor au zis lui Elisei: Iata ca locul unde locuim noi cu tine este prea strāmt pentru noi. Haidem pāna la Iordan; ca sa luam de acolo fiecare cāte o bārna, si sa ne facem acolo un loc de locuit. Elisei a raspuns: Duceti-va. Si unul din ei a zis: Fii bun si vino cu slujitorii tai. El a raspuns: Voi merge! A plecat deci cu ei. Ajungānd la Iordan, au taiat lemne. Si pe cānd taia unul din ei o bārna, a cazut fierul de la secure īn apa. El a strigat: Ah! domnul meu, era īmprumutat! Omul lui Dumnezeu a zis: Unde a cazut?Si i-a aratat locul. Atunci Elisei a taiat o bucata de lemn, a aruncat-o īn locul acela, si fierul de la secure a plutit pe apa. Apoi a zis: Ridica-l! Si a īntins māna, si l-a luat."

Procedura de pregatire a cadrelor s-a perpetuat īn timp, dar a fost lasata sa se degradeze. Aptitudinile s-au evaluat cu o aproximare crescānda, astfel ca astazi ele sunt lasate la aprecierea posesorului care si le aroga īn binecosmetizatele CV uri.
Adevarate biointerfete mediumii si terapeutii nu sunt recunoscuti īn lumea stiintifica, dar nimeni nu nesocoteste o informatie venita pe canalele lor ezoterice, neoficiale. Imposibil de a fi negati, dar greu de acceptat ca institutie suprainformationala, mediumii si terapeutii lucreaza din off si aduc neīncetat date din surse altfel inaccesibile. Societatile omenesti īi trateaza diferentiat, cu dispret, neīncredere, cu indiferenta, cu respect, cu smerenie, cu teama.

Meniul bioterapeutic este larg si cuprinde o gama de tratamente: relaxare, meditatie, spovedanie (detoxifiere psihica), īncredere (numita credinta, receptivitate), masaje, echilibrari de aura, centrarea corpurilor energetice, comprese, spalaturi, ceaiuri, fierturi, tincturi. Pacientii īncrezatori se vindeca si depun marturie, cei īnchisi, introvertiti, pragmatici resping, contesta, reclama, cer dreptate si protectie. Serviciile se cumpara, terapeutii ajung bogati, pacietii pot ajunge la dependenta si sclavie psihica. In toate exista un echilibru, dar echilibrul este o stare instabila de balanta. Intr-o clipa trece de la penurie la exces, de la indiferenta, la abuz, de la depresie la suprastress. Simplitatea celor saraci cu duhul, este starea cea mai receptiva, complexitatea este sortita dezintegrarii, dar tinta finala comuna este fericirea.

***

Inaccesibil nu īnseamna inexistent. Imperceptibilul doar pentru ignorant este echivalent cu inexistentul. Armatele sunt trimise īn lupta la comanda; haita pleaca la atac cānd este asmutita; politia navaleste pentru perchezitii, la pont; mustele vin la stārv pe unda mirosului; albinele vin īn roiuri la chemarea matcii; pasarile se aduna īn stoluri la graunte. Alertele pot fi reale sau false. Se lanseaza sau se contramandeaza. In imperceptibil se īntāmpla la fel. Microbii se īnmultesc īn mediu prielnic, virusii declanseaza atacul la anumite frecvente, la altele se opresc si intra iar īn viata de rutina. Tot asa dusmanii se razboiesc apoi se īmprietenesc si īsi cununa copiii.

Inaccesibilul se bazeaza pe inadecvat, imperceptibilul pe insesizabil, incomprehensibilul pe necunoastere. Daca strugurii ne sunt inaccesibili nu putem spune ca sunt acri, decāt din ipocrizie. Daca nu percepem microorganismele nu īnseamna ca nu exista microorganisme. Cine nu a auzit de plancton, e liber sa creada ca pestisorii se hranesc cu apa chioara. Daca nu posezi o cultura vasta nu īnseamna ca oamenii de cultura sunt semidocti, diletanti sau cabotini. Daca nu stim nimic despre magie, samanism, ocultism nu īnseamna ca magii sau samanii sunt sarlatani. Pot fi incompetenti, neinstruiti, necopti, laudarosi, trufasi sau escroci, dar asta nu īnseamna ca magia este un melanj de varza alba si cafea neagra.
Daca noi avem sapte clase nu īnseamna ca la facultate nu se mai poate īnvata nimic peste. Deoarece nu stim sa comunicam cu virusii credem ca nimeni nu stie sa o faca si īi ucidem. Gresit! Virusii sunt fiinte inteligente de toata īncrederea, devotati, sārguinciosi, disciplinati. Traiesc pe noi cum si noi tram pe Pamānt.


(1 Cronici 21,1) "Satana s-a sculat īmpotriva lui Israel, si a atātat pe David sa faca numaratoarea lui Israel."
(2 Samuel 24,1) " Domnul S-a aprins de mānie din nou īmpotriva lui Israel; si a stārnit pe David īmpotriva lor, zicānd: Du-te si fa numaratoarea lui Israel si a lui Iuda. Si īmparatul a zis lui Ioab, capetenia ostirii, care se afla lānga el: Strabate toate semintiile lui Israel, dela Dan pāna la Beer-Seba; sa se faca numaratoarea poporului, si sa stiu la cāt se ridica numarul lor (Porunca īmparatului nesocotea interdictia de a recenza levitii - personalul special al Domnului - categorie care nu fusese niciodata numarata n.a.). Ioab a zis īmparatului: Domnul, Dumnezeul tau, sa faca poporul de o suta de ori mai mare, si īmparatul, domnul meu, sa vada cu ochii lui lucrul acesta! Dar pentru ce vrea īmparatul, domnul meu, sa faca lucrul acesta? Īmparatul a staruit īn porunca pe care o dadea lui Ioab si capeteniilor ostirii; si Ioab si capeteniile ostirii au plecat dela īmparat, ca sa faca numaratoarea poporului Israel....Au strabatut astfel toata tara, si au ajuns la Ierusalim, dupa noua luni si douazeci de zile. Ioab a dat īmparatului numarul poporului: erau īn Israel opt sute de mii de oameni de razboi cari scoteau sabia, si īn Iuda cinci sute de mii de oameni. David a simtit cum īi batea inima, dupa ce facuse numaratoarea poporului. Si a zis Domnului: Am savīrsit un mare pacat, facānd lucrul acesta! Acum, Doamne, binevoieste si iarta nelegiuirea robului Tau, caci am lucrat īn totul ca un nebun! A doua zi, cānd s-a sculat David, cuvāntul Domnului a vorbit astfel proorocului Gad, vazatorul (clarvazatorul n.a.) lui David (īnca din acele vremuri demnitarii aveau īn staf clarvazatori. n.a.): Du-te si spune lui David: Asa vorbeste Domnul: Īti pun īnainte trei nenorociri; alege una din ele, si te voi lovi cu ea. Gad s-a dus la David, si i-a facut cunoscut lucrul acesta, zicānd: Vrei sapte ani de foamete (trei ani de foamete in 1 Cronici 21,12 n.a.) īn tara ta, sau sa fugi trei luni dinaintea vrajmasilor tai, cari te vor urmari, sau sa bāntuie ciuma trei zile īn tara? Acum alege, si vezi ce trebuie sa raspund Celui ce ma trimete. David a raspuns lui Gad: Sunt īntr-o mare strāmtoare! Oh! mai bine sa cadem īn mānile Domnului, caci īndurarile Lui sunt nemarginite; dar sa nu cad īn mānile oamenilor! Si Domnul a trimes ciuma īn Israel, de dimineata pāna la vremea hotarīta. Si, din Dan pāna la Beer-Seba, au murit saptezeci de mii de oameni din popor. Pe cānd īngerul īntindea māna peste Ierusalim ca sa-l nimiceasca, Domnul S-a cait de raul acela, si a zis īngerului care ucidea poporul: Destul! Trage-ti māna acum. Īngerul Domnului era lānga aria lui Aravna , Iebusitul. David, vazānd pe īngerul care lovea pe popor, a zis Domnului: Iata ca am pacatuit! Eu sīnt vinovat: dar oile acestea, ce au facut? Māna Ta sa se īndrepte dar īmpotriva mea si īmpotriva casei tatalui meu! Īn ziua aceea, Gad a venit la David, si i-a zis: Suie-te si īnalta un altar Domnului īn aria lui Aravna, Iebusitul."

Sau si mai concludent:
(1 Cronici 21,14) "Domnul a trimes ciuma īn Israel, si au cazut saptezeci de mii de oameni din Israel. Dumnezeu a trimes un īnger la Ierusalim, ca sa-l nimiceasca; si, pe cānd īl nimicea, Domnul S-a uitat, si I-a parut rau de raul acesta; si a zis īngerului care nimicea: Destul! Acum, trage-ti māna īnapoi! Īngerul Domnului statea lānga aria lui Ornan, Iebusitul. David a ridicat ochii, si a vazut pe īngerul Domnului stānd īntre pamānt si cer, si tinānd īn māna sabia scoasa (un psihotron, cum am spune noi azi n.a.) si īntoarsa īmpotriva Ierusalimului. Atunci David si batrānii, īnveliti cu saci, au cazut cu fata la pamānt."

Domnul a pedepsit poporul lui Israel, dupa optiunea regelui David, cu o molima, pe care īngerul de serviciu a lansat-o cu un generator de frecvente, un instrument puternic, portabil, reglabil, ce trimite un fascicol de unde electromagnetice adecvate īn perimetrul terestru ales. O radiatie mult mai prietenoasa celei atomice care distruge tot si pe timp īndelungat, dar mai severa decāt emisia solara. Molima declansata a produs doar victime pe directia si durata de functionare a emitatorului.

Si īn zilele noastre gripele si virozele apar ciclic, se propaga pandemic, dupa care la un semn nevazut, acustic, telefonic sau teletronic se remit. Ele actioneaza direct asupra oamenilor sau le afecteaza sursele de hrana - lighioanele din curte sau din ferme, vacile, caprele, porcii, gainile, gāstele, (curcanii, nu!) īn functie de pacatele natiilor. Oportunitatea este folosita de sanitari sa omoare si vietatile sanatoase, de farmacisti sa īsi vānda drogurile expirate, de comercianti sa distruga relatiile concurente suparatoare.
Dupa ce molima s-a stins si Domnul īn nemasurata sa bunatate a oprit contoarele doar la 70000 de fiinte moarte, a considerat ca e momentul sa-i transmita lui David un mai vechi gānd al sau:

(1 Cronici 21,18) "Īngerul Domnului a spus lui Gad sa vorbeasca lui David, sa se suie sa ridice un altar Domnului īn aria lui Ornan, Iebusitul."
Domnul a expus īntāi īntreg completul de premize:
(1 Cronici 22,9) "Iata ca ti se va naste un fiu, care va fi un om al odihnei, si caruia īi voi da odihna, izbavindu-l din māna tuturor vrajmasilor lui de jur īmprejur; caci numele lui va fi Solomon (Pasnic), si voi aduce peste Israel pacea si linistea īn timpul vietii lui. El va zidi o casa Numelui Meu. El Īmi va fi fiu, si Eu īi voi fi Tata; si voi īntari pe vecie scaunul de domnie al īmparatiei lui īn Israel. Acum, fiule, Domnul sa fie cu tine, ca sa propasesti si sa zidesti Casa Domnului, Dumnezeului tau, cum a spus El despre tine!"

apoi a furnizat detaliile, pāna la ultima furculita:
(1 Cronici 28,12) "I-a dat planul a tot ce avea īn minte cu privire la curtile Casei Domnului, si toate odaile dejur īmprejur pentru vistieriile Casei lui Dumnezeu si vistieriile sfāntului locas, si cu privire la cetele preotilor si Levitilor, la tot ce privea slujba Casei Domnului, si la toate uneltele pentru slujba Casei Domnului. I-a dat chipul uneltelor de aur, cu greutatea celor ce trebuiau sa fie de aur pentru toate uneltele fiecarei slujbe; si chipul tuturor uneltelor de argint, cu greutatea lor, pentru toate uneltele fiecarei slujbe. A dat greutatea sfesnicelor de aur si a candelelor lor de aur cu greutatea fiecarui sfesnic si a candelelor lui; si greutatea sfesnicelor de argint, cu greutatea fiecarui sfesnic si a candelelor lui, dupa īntrebuintarea fiecarui sfesnic. I-a dat greutatea de aur pentru mesele pānilor pentru punerea īnainte, pentru fiecare masa; si greutatea de argint pentru mesele de argint. I-a dat chipul furculitelor, lighenelor si cestilor de aur curat; chipul potirelor de aur, cu greutatea fiecarui potir, si a potirelor de argint, cu greutatea fiecarui potir; si chipul altarului tamāii īn aur curatit, cu greutatea lui. I-a mai dat si chipul carului heruvimilor de aur, cari īsi īntind aripile si acopar chivotul legamāntului Domnului. Toate acestea, a zis David, toate lucrarile izvodului acestuia, mi le-a facut cunoscut Domnul, īnsemnāndu-le īn scris cu māna Lui."

Pentru curiozitatea credinciosilor, iata si taina devoalata de neinspiratul recensamānt al levitilor, care erau un fel de "bugetari" ai Domnului:
(1 Cronici 23,3) " El a strāns pe toate capeteniile lui Israel, pe preoti si pe Leviti. Au facut numaratoarea Levitilor, dela vārsta de treizeci de ani īn sus; socotiti pe cap si pe barbati, s-au gasit īn numar de treizeci si opt de mii. Si David a zis: Douazeci si patru de mii dintre ei sa vegheze asupra slujbelor din Casa Domnului, sase mii sa fie dregatori si judecatori, patru mii sa fie usieri, si patru mii sa laude pe Domnul cu instrumentele pe cari le-am facut ca sa-L preamarim."
(1 Cronici 23,27) "Dupa cele din urma porunci ale lui David, numaratoarea fiilor lui Levi s-a facut de la vārsta de douazeci de ani īn sus."

Cu voia dumneavoastra, trei minute despre frecvente:
Frecventele sunt pretutindeni si de toate marimile. Sunt asa de multe si de diferite ca nu mai este loc pentru altceva. Totul este frecvente sau este construit prin interferente de frecvente. Orice fiinta traieste si se dezvolta atāta timp cāt oscilatiile ce o compun se mentin īntr-un interval optim de cicluri pe secunda, amplitudini, lungimi de unda. Cānd pachetul īsi schimba parametri sau o frecventa perturbatoare le modifica, fiinta sufera, regreta, spera, rāde, plānge, dispera, tremura, transpira, lesina, vomita, minte, dezminte īsi pierde homeostazia si moare, dupa cum a fost apostrofata, stresata, contaminata, virusata, intoxicata, electrocutata, radiata, carbonizata, amputata, dezmembrata, anihilata.

Regula este valabila pentru toti, viu sau neviu, fiinte naturale sau supranaturale, oameni, zei, terestri, extraterestri, sau intraterestri. Universul este īn īntregime disponibil si ospitalier si fiecare īsi poate ocupa locul ce īi convine. Cu oamenii ne este clar, ei pot trai si prolifera pe aceasta planeta īn conditiile cunoscute. Lipsa hranei, a apei, canicula, gerul, inundatiile, cutremurele, fiecare pe frecventa specifica, pot deteriora universul fiintei si o pot distruge. Cu zeii - tot asa. Doar ca fiind sisteme vii de mare anvergura si cu mare autonomie creativa si de miscare au alte restrictii. Unii suporta frecventele foarte īnalte, īsi spun chiar asa, fii luminii. Altii din contra prefera frecventele joase, telurice, din adāncurile pamāntului, fii īntunericului. E ca si cum am alatura īn analiza cārtitele si ciocārliile! La alta scara…

Revenim:
(1 Cronici 29,1) "Īmparatul David a zis īntregei adunari: Fiul meu Solomon, singurul pe care l-a ales Dumnezeu, este tānar si plapānd, si lucrarea este īnsemnata, caci casa aceasta nu este pentru un om, ci este pentru Domnul Dumnezeu. Mi-am īntrebuintat toate puterile sa pregatesc pentru Casa Dumnezeului meu aur pentru ceea ce trebuie sa fie de aur, argint pentru ceea ce trebuie sa fie de argint, arama pentru ceea ce trebuie sa fie de arama, fier pentru ceea ce trebuie sa fie de fier, si lemn pentru ceea ce trebuie sa fie de lemn, pietre de onix si pietre scumpe de legat, pietre stralucitoare si de felurite colori, tot felul de pietre scumpe, si marmora alba multa. Mai mult, īn dragostea mea pentru Casa Dumnezeului meu, dau Casei Dumnezeului meu aurul si argintul pe care-l am, afara de tot ce am pregatit pentru casa sfāntului locas: trei mii de talanti (un talant= 36 de kg. n.a.) de aur, de aur de Ofir (Africa n.a.), si sapte mii de talanti de argint curatit, pentru īmbracarea peretilor cladirilor."

Au urmat celelalte donatii:
(1 Cronici 29,6) "Capeteniile caselor parintesti, capeteniile semintiilor lui Israel, capeteniile peste mii si peste sute, si īngrijitorii averii īmparatului au adus daruri de bunavoie. Au dat pentru slujba Casei lui Dumnezeu: cinci mii de talanti de aur, zece mii de darici, zece mii de talanti de argint, optsprezece mii de talanti de arama, si o suta de mii de talanti de fier. Cei ce aveau pietre scumpe le-au dat pentru vistieria Casei Domnului īn mānile lui Iehiel, Ghersonitul. Poporul s-a bucurat de darurile lor de bunavoie, caci le dadeau cu draga inima Domnului; si īmparatul David deasemenea s-a bucurat mult. David a binecuvīntat pe Domnul īn fata īntregei adunari. El a zis: "Binecuvāntat sa fii Tu din veac īn veac, Doamne, Dumnezeul parintelui nostru Israel! A Ta este, Doamne, marirea, puterea si maretia, vecinicia si slava, caci tot ce este īn cer si pe pamānt este al Tau; a Ta, Doamne, este domnia, caci Tu Te īnalti ca un stapān mai pesus de orice! ....Da fiului meu Solomon o inima buna, ca sa pazeasca poruncile Tale, īnvataturile Tale, si legile Tale, ca sa īmplineasca toate aceste lucruri, si sa zideasca el casa pentru care am facut pregatiri. Solomon a sezut pe scaunul de domnie al Domnului, ca īmparat īn locul tatalui sau David. El a propasit, si tot Israelul l-a ascultat."

S-a purces la construirea Casei Domnului. Cānd a fost gata,
(2 Cronici 5,13) "Si cānd cei ce sunau din trāmbite si cei ce cāntau, unindu-se īntr-un glas ca sa mareasca si sa laude pe Domnul, au sunat din trāmbite, chimvale si celelalte instrumente, si au marit pe Domnul prin aceste cuvinte: Caci este bun, caci īndurarea Lui tine īn veci! īn clipa aceea, casa, si anume Casa Domnului, s-a umplut cu un nor. Preotii n-au putut sa mai stea acolo ca sa faca slujba, din pricina norului; caci slava Domnului umpluse Casa lui Dumnezeu."
īn acel moment inaugural, mai multe versete consemneaza o informatie neasteptata ce ne devoaleaza sorgintea Domnului:
(2 Cronici 6,1) "Atunci Solomon a zis: Domnul a spus ca vrea sa locuiasca īn īntunericul cel gros! Si eu am zidit o casa care-Ti va fi locuinta, un loc unde vei locui īn veci!"
(1 Imparati 8,12) "Atunci Solomon a zis: Domnul a spus ca vrea sa locuiasca īn īntuneric adānc! Eu am construit totusi o casa de locuit pentru Tine, un loc stabil unde vei ramānepentru totdeauna care-Ti va fi locuinta, un loc unde vei locui īn veci!"
(3 Regi 8,12) "Domnul a spus ca binevoieste sa locuiasca īn norul cel īntunecos."
(Psalmi 18,9) "A aplecat cerurile, si S-a pogorīt: un nor gros era supt picioarele Lui. Calarea pe un heruvim, si zbura, venea plutind pe aripile vāntului. Īntunericul Si-l facuse īnvelitoare, iar cortul Lui, īmprejurul Lui, erau niste ape īntunecoase si nori negri."

In fond nu e nici o rusine sa prefere īntunericul luminii, īn cosmos este peste tot Īntuneric!
Canalele de stiri ne informeaza ca la Ierusalim a īnceput reconstructia templului lui Solomon. Editia a treia!

***

Neconventionalul este preambulul conventionalului. Iar particula negativului masoara viteza noastra de progres, de schimbare, de evolutie.
De la prima radiotransmisie a trecut doar un secol, adica o clipa. La īnceput a fost ceva neconventional, apoi decenii īntregi fenomenul s-a īnvatat īn scoli, acum a devenit atāt de banal ca nu mai figureaza īn nici o programa. Oricine foloseste o telecomanda pentru televizor, dar nimeni nu accepta ca si noi putem fi tot asa de usor teleghidati. Chiar mai simplu. Aparatul nu se lasa condus decāt la o anumita comanda, de o anumita frecventa recunoscuta. Īn schimb omul poate fi condus nu doar prin frecvente propriu zise ci si printr-o sumedenie de alte mijloace: penurii, pasiuni, interese, slabiciuni, vicii, dependente, ambitii, constrāngeri, santaje, avantaje, dregatorii, premii, decoratii.


Homeopatia. Este o īndeletnicire neconventionala, nu se īnvata īnca īn scoli, pentru ca nu a fost īnca descifrata. Daca nu e descifrata nu poate fi recunoscuta. Produce efecte miraculoase dar nu sunt īntelese nici cauzele si nici resorturile. A demarat prin īncercari empirice si s-a dezvoltat pe baze experimentale. Nu raspunde īn fata cartezienilor dar este prietenoasa si iese din esoteric. Ne este la īndemāna dar o recunoastem cu precautie. Ne-a fost propusa de un medic german Samuel Hahnemman īn cea de a doua jumatate a secolului XVIII. Dupa cāteva decenii de cercetare si experimentare a ajuns la un nomenclator de cāteva sute de remedii tamaduitoare, bazat pe extracte vegetale, animale sau minerale, culese din mediul ambiant. Pentru oameni secolul se dovedeste scurt si trece pe nesimtite...

Remediile se obtin prin dizolvarea extractelor amintite īn apa sau alcool, dupa care urmeaza o suita de diluari succesive īn proportie de 1 la 99.
Remediul este cu atāt mai potentat cu cāt operatia de diluare se repeta mai mult. Se poate repeta de 3, 6, 30, 200 sau chiar de 1000 de ori. Efectul curativ e cu atāt mai mare cu cāt principiul initial este mai rar, ajungāndu-se la concentratii de cāteva molecule de principiu activ la nivelul unei doze. La dilutii de 200 si peste, se īnregistreaza efecte asupra activitatii mentale si emotionale [263,24].
De unde deducem ca dilutia īnalta echivaleaza cu generarea īn organism a unor frecvente īnalte comparabile cu cele emise de creier.
In organismul pacientului sunt produse interferente cu frecventa remediului ales, sau organismul poate intra īn rezonanta prin ingerarea dozelor la ore fixe.

Succint principiul de vindecare este prezentat astfel [260,10]:
- Daca un om este īntepat de o albina, veninul albinei īi provoaca la locul īntepaturii o iritatie rosiatica dureroasa, care ustura si se calmeaza frecānd locul cu sare si aplicānd comprese reci.
- Un bolnav de urticarie provocata de o intoxicatie, prezinta umflaturi cu aceleasi caracteristici.
- Veninul de albina administrat bolnavului, sub forma remediului Apis īl va vindeca pe acesta de urticaria cu aceste carateristici, oricare ar fi cauza ei.

Ca inginer as spune ca orice actiune provoaca o reactiune, dupa cum daca am produce reactiunea am avea ca efect actiunea initiala. Filosoful ar recunoaste ca orice cauza are o efect, dupa cum efectul poate deveni cauza unei actiuni similare.

Organele pereche au de regula o situare simetrica, functiile rinichilor, amigdalelor, ochilor, plamānilor etc. sunt īn principiu aceleasi dar pozitionarea lor pe harta energetica a organismului le diferentiaza radical. Daca faci o raceala cu dureri īn gāt ORListul, īti cere sa-i spui aaaa! si īncepe imediat sa scrie pe hārtie cu antet si stampila, pomelnicul de medicamente recomandat pentru amigdalita. Homeopatul, mult mai prietenos, te īntreaba pe ce parte a debutat durerea. Ramāi ca la dentist de uimire, te gāndesti si-i raspunzi. Desi nici el nu īntelege, datele experimentale īi spun ca daca raspunzi "pe partea stānga" sa-ti recomande remediul Lachesis, daca raspunzi "pe partea dreapta", sa primesti remediul Lycopodium clavatum. [260,43]. ORListului īi lipseste baza de date experimentale a homeopatului si amāndoi ignora infrastructura energetica a organismului omenesc. De aici repudierea la unison a bioenergoterapeutilor. Dantelaria de neimaginat a circuitelor energetice ale corpului omenesc compusa din 658, 666 sau 672 de centri energetici si 14 meridiane energetice diferentiaza necesarul ca si deficitul energetic al amigdalelor noastre si deci si a tratamentului.
Imaginea este realmente fascinanta si va ofer un link pentru o vizualizare electronica.



Nu ocoliti lectura deoarece veti afla īn acelasi timp si istoria ezoterica a cifrei 666, care nu are decāt legaturi-consecinta obiective cu personajele demne de īntreaga noastra smerenie, din lumea extra sau intraterestra evocata mai sus. Nici vorba de conspiratii, mici sau mari, totul este cunoastere sau ignoranta, mica sau mare. Meridianele energetice au fost vizualizate pentru prima data, cu izotopi de tecnetiu radioactiv de un medic, Bāgu Virgiliu din Galati, Romānia. Dar pentru ca nu a trecut īnca acea clipa de un secol de temporizare, lumea academica le ignora copios.

Mentalitatea poporului chinez, pastratorul acestor informatii energetice si a poporului evreu, detinatorul Zoharului, (23 de topuri de genetica umana), merita toata admiratia si recunostinta noastra. Daca veti studia macar fugitiv hartile energetice ale corpului omenesc, veti īntelege ca acupunctura, presopunctura, masajele energetice, au o extrem de judicioasa baza stiintifica. Tot asa veti accepta atāt reusitele terapiilor cu ace, dar mai ales esecurile. Hartile energetice sunt aferente constructiei somatice a chinezului, celelalte rase avānd diferente semnificative īn plan energetic, reflectate clar si la scara morfologica. In special īn formula 666!

Cāt despre racordarea energetica diferita a celor doua amigdale din dotare, asimilarea lor terapeutica are acelasi efect cum ar fi amestecarea unui partid politic de stānga cu altul de dreapta īntr-un acelasi congres! Asta pentru linistea noastra academica! Iata linkul:
http://www.miracol.ro/progalex/ARTICOL_IV.html

Adaugam cu prilejul acestei analize, un semn de recunostinta unui alt nume de marca din lumea stiintelor nonconformiste: medicului homeopat Edward Bach, care a trait īn Anglia primei jumatati a secolului XX. A descoperit si a produs asa numitele esente florale, zeci de remedii, pe cāt de placute pe atāt de eficiente īn cazurile de dezechilibre emotionale.

Eseu publicat in volumul Cui ii e frica de reptilieni, ed.Miracol, Bucuresti,2009.