(272)
Holograma in Biblie





Capcana ingerilor
Alexandru Ciobanu





Marea Evanghelie a lui Ioan
Iacob Lorber









HOLOGRAMELE PENTRU SOMN ODIHNITOR
(rest quiet)

Lipsa de somn este o serioasa problema pentru sanatate. Studiile leaga lipsa de somn de un risc crescut al bolilor cronice, iar doctorii au recunoscut de multe ori ca lipsa de somn poate slabi sistemul imunitar. Ca si mancarea pe care o mancam, ca si aerul pe care il respiram, somnul hraneste si furnizeaza energie corpului. Exista foarte multe produse pe piata care ajuta oamenii sa doarma, dar majoritatea sunt pastile cu efecte secundare, nedorite, inclusiv pierderea memoriei pe timp scurt, care pun in pericol abilitatile fizice si creeaza dependenta pe timp lung. In ziua de azi, intelegerea importantei somnului in mentinerea unui sistem imunitar sanatos, sugereaza ca somnul odihnitor poate scadea riscul bolilor cardiovasculare, artritelor, diabetului si altor boli. Studiile sugereaza ca somnul constant poate ajuta si la controlul greutatii.

Hologramele pentru somn nu va vor adormi la fel ca un somnifer, dar linistesc mintea, ceea ce determina un somn mai adanc si mai odihnitor. Ele pot reduce sau chiar elimina sforaitul, si astfel apare beneficiul respiratiei corecte si al somnului odihnitor. Avand un somn odihnitor, organismul se regenereaza, toate procesele lui isi deruleaza programele prestabilite si astfel se imbunatateste sanatatea si se fortifica sistemului imunitar.

1. Ca si in cazul celorlalte afectiuni sau dezechilibre energetice, se pot utiliza mai multe holograme in acelasi timp.
2. Hologramele pot fi puse pe ambele parti ale capului sau asa cum este recomandat in ghidul de acupunctura.
3. Hologramele nu sunt transdermale; nimic nu intra in corp.
4. Pot fi folosite mai multe nopti, pentru 16-24 de ore, pana organismul se reechilibreaza.
5. Daca luati o anumita medicamentatie, consultati-va medicul inainte de a folosi hologramele.
6. Pentru rezultate mai bune hologramele trebuie utilizate in fiecare noapte. Daca nu simtiti rezultate din prima seara, folositi hologramele cel putin o saptamana.
7. Datorita detoxifierii corpului care se intampla atunci cand sunt folosite hologramele, sau din cauza deshidratarii, se poate intampla ca la prima aplicare sa apara dureri usoare de cap.
8. La trezire, inlaturati plasturele pentru somn, pastrati-l pe un suport de plastic sau hartie lucioasa si inlocuiti-l cu cel pentru energie. Seara, fixati-l cu leucoplast sau alta banda adeziva.
9. Rezultatele cele mai bune se obtin dupa 3-4 nopti de utilizare.
10. Nu tineti hologramele in buzunare deoarece se activeaza cand sunt la o distanta de 1 cm de corp.
11. Tineti hologramele departe de magneti puternici deoarece pot fi influentate.

Dureri de abdomen
Alergii
Dureri de gat
Multe alte dureri comune din corp

Cum arata o holograma?

Punctele de acupunctura consacrate.

Cateva cuvinte despre holograme

Nu uitati: plasturii CieAura nu contin nici un fel de medicamente, nu exista efecte secundare si mai ales,
NU DAU DEPENDENTA!

Nu uitati: Hidratati-va organismul cu toata seriozitatea:

LEGATURA DINTRE HIDRATARE SI SANATATE

Pentru a avea o sanatate buna este esential sa bem suficienta apa. Avem nevoie de apa pentru a transporta nutrientii de la proteine, carbohidrati si grasimi la tesuturile corpului prin vene si pentru a ajuta la debarasarea de ceea ce nu ne mai ajuta, cāt si la reglarea temperaturii si la prevenirea bolilor. „Apa este necesara pentru multe dintre reactiile biochimice ale corpului”, spune Bryan Stuchell, medic si ofiter medical la Centrul de Ingrijiri Urgente MedExpress din Virginia de Vest. „Fara cantitatea corespunzatoare de apa īn organism aceste functii nu sunt la fel de eficiente precum ar trebui”. Deshidratarea slaba poate duce la iritabilitate, lipsa de concentrare si oboseala. Deshidratari mai severe pot duce la dureri de cap, crampe musculare, epuizare de la caldura si atacuri de la caldura pe perioada exercitiilor pe vreme calda. Deshidratarea cronica poate duce la constipatie si la pietre la rinichi.

Verificarea nivelelor
Iti poti da seama daca bei suficienta apa prin verificarea culorii urinei. Daca simti ca ti se usuca gura sau daca urina are culoare puternica galbena, este posibil sa fii deshidratat. Culoarea urinei ar trebui sa fie īntre transparenta pāna la galben deschis. Trebuie retinut faptul ca culoarea galbena puternica a urinei poate aparea si īn cazul in care luati vitamine care contin ribovlavina (vit. B2).

Ce trebuie sa facem ca sa ne hidratam
Majoritatea adultilor sanatosi au nevoie de 6-8 pahare de lichide pe zi, dar īn loc sa numarati pahare de apa pastrati o rezerva de buna calitate de apa pe tot parcursul zilei. Verificati periodic daca gura este uscata. Daca va este uscata sau simtiti ca va este sete, beti apa. Data viitoare cānd te simti obosit bea 8 pahare de apa; o sa vezi ca ai mai multa energie si ca mintea īti este clara. Īti poti creste consumul de apa prin consumarea anumitor tipuri de alimente. Un mar contine 84% apa, o portocala 87% si un avocado 81%. O rosie contine īn jur de 97% apa, brocoli 91% apa si varza 93%.

IISUS explica discipolilor holograma!

Alegerea apei corespunzatoare pentru dumneavoastra
Apa de robinet, apa de izvor si apa minerala sunt toate bune pentru hidratare, dar exista diferente; apa este o chestiune de gust la fel ca si māncarea, gasiti o apa la care va place gustul cel mai mult. Este posibil sa va placa apa de izvor care este colectata direct de la izvorul de unde curge si īmbuteliata de la sursa. Este cel apropiat gust de apa de robinet care este tratata cu cloruri pentru a reduce bacteriile. Apa minerala vine din subteran dupa care curge peste pietre īnainte de a fi colectata, rezultānd o concentratie mai mare de minerale, care este posibil sa afecteze gustul apei. Īncercati mai multe marci de apa sa vedeti care va place mai mult, ca ulterior sa o consumati regulat.

Bauturi deshidratante
Bauturile pe baza de cofeina (sucuri, ceai, cafea) si bauturile alcoolice pot cauza deshidratare. Desi sunt lichide, ele contin compusi care creaza efecte diuretice, asta face ca rinichii sa elibereze o cantitate mai mare de apa care poate duce la deshidratare. spune Produsele bogate īn proteine pot si ele la rāndul lor sa cauzeze deshidratare mai ales daca sunt consumate īn cantitati mari. Zaharul la rāndul lui poate duce la deshidratare. Daca bei bauturi īncarcate cu zahar si cafeina, ele provoaca distrugeri īn metabolism si te fac si mai deshidratat.

Probleme potentiale
Daca simti ca setea ta e de nestavilit poate fi semn ca aveti diabet. Foarte multe persoane nu realizeaza ca setea insatiabila face parte din profilul unui diabet si pe cānd nivelul de zahar cānd este masurat sa fie la nivel normal setea poate fi un indiciu ca mai este nevoie de alte teste. Exista pericole daca se bea prea multa apa. Conform Harvard Men's Health Watch din iulie 2008, daca se beau 3 sau 4 sferturi īn cāteva ore poate duce la intoxicare cu apa si la niveluri joase de sodiu īn sānge, umflarea creierului si chiar moarte. Acest lucru se īntāmpla deoarece prea multa apa dilueaza sodiul si alti electroliti aflati īn organism pāna la un punct unde functiile normale ale organismului (īn special functiile creierului) sunt afectate īntr-un mod negativ, insa asta e destul de rar. Este nevoie sa fie īnghitita o cantitate mare de apa care este rar īntālnita cu exceptia cazurilor īn care se fac exercitii intensive si īndelungate ca alergarea si se bea multa apa, dar care nu īnlocuieste pierderea sarurilor prin transpiratie.

Faceti un obicei din a bea apa
Pentru a creste consumul de apa la niveluri sanatoase puteti īncepe prin a īnlocui alte bauturi cu apa sau sa beti un pahar de apa la fiecare masa. Dar nu va opriti acolo. Faceti un efort constiincios pentru a avea apa cu dumneavoastra tot timpul, īn masina, pe birou, īn servieta sau īn geanta, continuati sa faceti acest lucru si va deveni un obicei.